09 stycznia 2011

PO CO TEN CAŁY GALIMATIAS?

Dlaczego zdecydowałam się na założenie tego bloga? Jest kilka powodów o których zaraz Wam opowiem :)
    Przede wszystkim po oglądaniu kanałów dziewczyn z YouTube'a, których linki do blogów polecam po prawej stronie zaczęła się moja kosmetyczna mania. Wcześniej jakoś specjalnie nie dbałam o swój makijaż, który ograniczał się do podkładu i tuszu do rzęs- tak tak dobrze czytacie- mam tyle lat ile mam i jakoś specjalnie się nie malowałam. "Zaraził mnie" optymizm dziewczyn nad którym jako pesymistką staram się pracować i dzięki nim idzie mi coraz lepiej ;) Dziewczyny naprawdę dziękuje wam z całego serca i myślę, że jest to dla was cenna i niespotykana opinia uświadamiająca o wręcz pseudoterapeutycznym wpływie waszych filmików oraz blogów :)

 I tak zaczęła się moja przygoda z kupowaniem i testowaniem różnych przeróżnych kosmetyków. Pomyślałam sobie, że fajnie by było podzielić się z innymi moimi opiniami jako ich świeżej użytkowniczki. Jako, że nie mam jeszcze odwagi na kręcenie filmików zaczynam od bloga i mam nadzieję, że w miarę jego sukcesu i odzewu z waszej strony pokażę swoją twarzyczkę na filmie- jeśli się odważę :) Mam jeszcze jedną misję- widząc pomarańczowe twarze nastolatek na ulicach- mam nadzieję, że moje opinie i sugestie pozwolą na trafniejszy dobór kosmetyków przez młode osóbki- bynajmniej nie chciałabym aby było to odbierane jako: "ciocia dobra rada" :P Jako, że uwielbiam kuchnię włoską (i nie tylko) będę też zamieszczać przepisy kulinarne tego co uda mi się upichcić i będzie jadalne a nawet zlizywane z talerza :)

Podsumowując- blog piszę dla siebie- jak już wspomniałam uczę się optymizmu a mam nadzieję, że przyniesie on mi wiele radości- radości z tego, że piszę go także dla was, którzy czytacie moje wypociny i są one dla was inspiracją do gotowania czy makijażu, pielęgnacji.

Pozdrawiam Was cieplutko :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz